Kaip anuliuoti ar koreguoti jau patvirtintą užsakymą?
Užsakymų anuliavimas ar koregavimas galimas tik tol, kol vyksta prekių išpardavimas. Išpardavimui pasibaigus, užsakymų anuliavimo galimybės nėra.
Jeigu skiriasi prekių pristatymo terminai užsakyme, kada gausiu visą užsakymą?
Užsakymai yra siunčiami, kai visos užsakytos prekės yra sandėlyje.
Jeigu užsakyme prekės yra su skirtingais pristatymo terminais, visas užsakymas pristatomas pagal ilgiausiai nurodytą terminą.
Po užsakymo patvirtinimo galimas užsakymo išskaidymas, pageidaujant prašome kreiptis į MemberShop klientų aptarnavimo centrą. Išskaidžius užsakymą, pristatymo mokestis dalijamas per pusę, panaudota nuolaida užsakyme lieka galioti toms prekėms, kurioms tuo metu ji galiojo.
Jeigu norite gauti prekes anksčiau, siūlome nejungti trumpo pristatymo prekių su ilgesnio pristatymo prekėmis viename užsakyme.