Patvirtinus užsakymą, užsakymo numerį gausite el. paštu. Jeigu jo negavote, pasitikrinkite „Spam“ skyrelį. Negavus užsakymo patvirtinimo, informuokite mus telefonu +370 700 55520 arba el. paštu [email protected]. Visą informaciją apie užsakumus galite matyti savo MemberShop paskyros istorijoje. Jeigu užsakymo nėra – vadinasi užsakymas nebuvo patvirtintas.
Jeigu gavote prekę su defektu arba neatitinkančią užsakytos, nedelsiant apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected]. Laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai išdėstykite problemą ir pridėkite nuotraukas.
Grąžinant prekes turite užpildyti prekių grąžinimo formą ir joje pažymėti atitinkančią grąžinimo priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją.
Gavus grąžintą prekę, jos defektai ir neatitikimai yra patikrinami. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui kompensuojama pilna prekės kaina (grąžinimo paslauga nekainuoja).
SVARBU. Grąžinant prekę MemberShop prekių pristatymo ir atsiėmimo punkte ir negalint iškart įvertinti prekės būklės, prekė turi būti palikta tolimesnei patikrai. Apžiūrėję ir įvertinę nurodytą defektą ar neatitikimą, MemberShop darbuotojai įsipareigoja per 14 dienų susisiekti ir informuoti apie priimtą sprendimą.