Adresą galima pakeisti tik tam užsakymui, kuris nėra ruošiamas išsiuntimui. Norėdami pakeisti adresą, informuokite el. paštu [email protected] ir nurodykite užsakymo numerį, kuriam norite pakeisti adresą, naują pristatymo adresą su tiksliu pašto kodu.
Jeigu užsakymas yra išsiųstas ir ruošiamas pristatymui Jums, adresą galite pakeisti susisiekdami tiesiogiai su Venipak siuntų tarnyba tel. 8 700 55221. Keičiant pristatymo adresą, siuntos pristatymas gali būti atidėtas iki kitos darbo dienos.
Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į LP Express ar Omniva paštomatus, adreso keitimo galimybės nėra.
Gamintojo (RMK) kaina gali skirtis nuo prekės mažmeninės kainos rinkoje. Ta pati prekė kitose prekybos vietose gali ir galėjo būti pardavinėjama skirtingomis kainomis.
Naudodami išparduotuvės (ang. outlet) verslo modelį sudarome galimybę savo klientams patiems palyginti MemberShop kainas su šalia prekės nurodyta gamintojo RMK kaina, o jas palyginus – suprantamai pateikti kainų pranašumą apsiperkant išparduotuvėje. Todėl MemberShop klientams yra kartu pateikiama konkrečios prekės RMK kaina kolekcijos išleidimo metais ir nurodoma mūsų išparduotuvės kaina.
Viešojoje erdvėje įprastai naudojama aktyvi nuoroda (i) apskritime paaiškina, kad šios kainos nurodomos išimtinai jų palyginimo tikslu. RMK kainas žymime pilku šriftu su aktyvia nuoroda (i) ir papildomu aiškinamuoju tekstu, o MemberShop kainą – raudonu šriftu. Kai pateikiamas pranešimas apie konkrečios prekės (ar prekių grupės) kainos sumažinimą, visada nurodoma ankstesnė MemberShop kaina, t. y. mažiausia per paskutines 30 dienų iki jos sumažinimo buvusi išparduotuvės kaina.
Todėl klientams yra lengviau sužinoti, ar yra kainų pranašumas įsigyjant prekes išparduotuvėje. Lygindami siūlomą išparduotuvės kainą ir gamintojo RMK kainą siekiame savo klientams suprantamai iškomunikuoti, kad tai nėra speciali akcija ar sumažinta MemberShop išparduotuvėje anksčiau taikyta kaina.