Patvirtinus užsakymą, užsakymo numerį gausite el. paštu. Jeigu jo negavote, pasitikrinkite „Spam“ skyrelį. Negavus užsakymo patvirtinimo, informuokite mus telefonu +370 700 55520 arba el. paštu [email protected]. Visą informaciją apie užsakumus galite matyti savo MemberShop paskyros istorijoje. Jeigu užsakymo nėra – vadinasi užsakymas nebuvo patvirtintas.
Adresą galima pakeisti tik tam užsakymui, kuris nėra ruošiamas išsiuntimui. Norėdami pakeisti adresą, informuokite el. paštu [email protected] ir nurodykite užsakymo numerį, kuriam norite pakeisti adresą, naują pristatymo adresą su tiksliu pašto kodu.
Jeigu užsakymas yra išsiųstas ir ruošiamas pristatymui Jums, adresą galite pakeisti susisiekdami tiesiogiai su Venipak siuntų tarnyba tel. 8 700 55221. Keičiant pristatymo adresą, siuntos pristatymas gali būti atidėtas iki kitos darbo dienos.
Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į LP Express ar Omniva paštomatus, adreso keitimo galimybės nėra.